דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זוגיות 

מאת    [ 20/01/2010 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 4558 פעמים ]


דוגמה לזוגיות 2010
לאחרונה שמענו סיפור של זוג אקדמאים בני 35, שדווקא המרחק ביניהם (עובדים בערים שונות בארץ) הוא הדלק ששומר על הזוגיות שלהם. הגבר ישן בעיר אחרת ארבע פעמים בשבוע – והוא חוזר מלא תשוקה לסוף שבוע ייצרי עם אשתו זה שלוש שנים. בני הזוג אומרים שהרבה יותר נחמד להם לא להיות ביחד שבעה ימים בשבוע, ואפשר היה לדאוג שיגורו יחד בתל אביב – אבל אז העבודה והזוגיות היו נפגעים. הם מעדיפים לבלות את סוף השבוע בתור זמן איכות לזוגיות שלהם. מדובר בטרנד, שאולי  נשמע לא רומנטי,. אבל זה טרנד תופס אצל זוגות בני 30 + בארץ, ובני הזוג המדוברים מאשרים שיש להם עוד הרבה חברים שעושים כך, זה מתכון טוב לזוגיות הם אומרים. ברור שמדובר בסוג של אינדיווידואליסטים, אבל לדעתי זו בחירה הגיונית באורח חיים שמאפשר מרחב אישי רב.הגעגוע, והזמן החופשי והמרחב – מאפשרים אינטימיות, געגוע, תשוקה ורצון להרבה מין שהוא חשוב מאד לזוגיות טובה. אפשר לקרוא, לחשוב, אף אחד לא יושב על הווריד – וככה מנהלים זוגיות בטלפון, חולקים חוויות עד שנפגשים בסוף השבוע.
מה אתה המרצים מציע?
רוצים הרצאה טובה לאירוע? אתר המרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את ההרצאות הטובות ביותר עם אלפי המרצים המקצועיים ביותר בישראל. אם אתם רוצים הרצאה בנושא זה, פשוט פנו אלינו – לאתר המרצים, ואנחנו כבר נדאג לכל מה שאתם צריכים.  איך ליצור זוגיות? איך למצוא את בן הזוג הנכון?
איך לשפר את מה שיש ואיך לבנות את מה שאין? זוגיות כל אחד שרוצה - יכול!!! מרצים מובילים מעבירים הרצאות מרתקות בנושא זוגיות. ניתן להזמין מרצה או הרצאה דרך האתר. בין המרצים שלנו: אנבלה שקד, אורית רמז, נירית קרקובר, פרידה דניאלי, קובי אסף, יורם יובל, ורדה רזיאל זקונט, חיים שפירא, צביה אהרוני, ירון זיו, יהודית רותם, יוסי שלו ועוד.
דוגמה להרצאה על זוגיות מהאתר שלנו
נושאי ההרצאות של יורם יובל:  מה זאת אהבה - מבט מספת המטפל וממדעי המוח על התאהבות, אהבה ופרידה. ורדה רזיאל זקונט: אהבה, זוגיות, אושר, משפחה, התמודדות עם משברים. חשוב מאד לזוגיות: נושאי ההרצאות של ד'ר  יוסי שלו:  שקט נפשי 'חיים ללא כעס' - ההרצאה דנה בנזק שהכעס גורם ניתנים 10 כלים אפקטיבים כדי לא להגיע לידי כעס. בעיקר כיצד לפתח יחסי אנוש טובים, באמצעות פיתוח הערכה עצמית גבוה. * תקשורת אפקטיבית והתמודדות עם לחץ, כעסים ושחיקה - הכלים לתקשר בצורה אפקטיבית, התמודדות עם 'אנשים קשים', קבלת אחריות ועמידה בפני ביקורת, היכולת לנתב את כעסם של אחרים מבלי להפנים רגשות שליליים. שימוש נכון בכישורים רגשיים, אינטואיציה טבעית, גישה נכונה וחיובית, חיוך ושקט פנימי.

רוצים הרצאה טובה לאירוע? אתר מרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את הרצאות הטובות ביותר עם אלפי מרצים המקצועיים ביותר בישראל. אם אתם רוצים הרצאה בנושא זה, פשוט פנו אלינו – לאתר המרצים, ואנחנו כבר נדאג לכל מה שאתם צריכים.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב